Direktlänk till inlägg 22 april 2013

hej

Av Freia - 22 april 2013 20:56

Hej och välkommen till min novellblogg.


Jag heter Freia och är snart 12 år, gå gärna in på min blogg: http://freialovehorses.bloggplatsen.se/


Jag hade tänkt skriva noveller om hästar, och jag har redan funderat lite på en, och det ska vara en tjej som heter Fanny och hon har en häst som heter Black Beauty, men kallas Blacken. 


Men jag tror jag ska börja skriva på första kapitlet nu, och jag ska försöka uppdatera varje dag. 


jag tänker mig Black Beauty som en av mina favvohästar, Pärla.


Och jag tänker mig Fanny som Madison Lintz.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Freia - 23 maj 2013 18:36

"Fin häst söker nytt hem då hans nuvarande ryttare har växt i från honom. Han är snäll och gör oftast som man vill att han ska göra. Han är snäll i all hantering." O.s.v orkade inte läsa mer.   Jag sprang till stallet för det var dit Blacken hade...

Av Freia - 30 april 2013 13:26

Jag mådde dåligt över att mamma och pappa hade blivit tillsammans igen, men det kändes ändå lite skönt för då kommer inte pappa döda mig, fast han kommer ändå slå mig.  -Fanny!!!!ropade pappa När han ropade på mig hoppade hjärtat över ett slag. ...

Av Freia - 25 april 2013 16:38

Eftersom att det ändå var lördag så satt jag hos Blacken hela natten, jag satt bredvid honom och klappade honom på halsen. -Res dig upp Blacken, sa jag. Sedan la jag mig e bit i från honom, och på morgonen när jag vaknade  så satt veterinären bre...

Av Freia - 24 april 2013 15:23


Jag hann tyvärr inte göra ett till kapitel igår,för först var jag i stallet och när jag kom hem satt Robin vid datorn och då fick jag den typ vid 22.00 och först behlövde jag göra inlägg på min "vanliga" blogg, och när jag var klar orkade jag inte gö...

Av Freia - 23 april 2013 17:40


-Vad är det? frågade jag oroligt. -Han ser helt förstörd ut, han är verkligen sjuk, sa veterinären.  -Tror du han kommer klara sig? undrade jag. -Jag vet inte, men han måste komma till kliniken nu!  -okej, sa jag och kände mitt hjärta slå. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards